Budda

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Utmaning!

Av budda - 20 oktober 2010 18:21

Denna utmaning hittade jag hos Ewa. Jag antar den!


4 tv-program jag ser på:

 Jag ser inte mycket på tv men om jag ser ser jag just nu gärna Berg flyttar in, alla kriminalprogram på tv 4 +, amerikanska Biggest looser och IDOL-finaler på fredagar.


4 saker jag gjort i dag:

Promenerat 30 min x 2, arbetat 8:00 -14:30, handlat mat och ätit middag (bland annat).


4 saker jag längtar efter (realistiska svar får det bli):

MBT-skorna på lördag, mitt paket från accessora , tills operationen är över (snart) , nya arbetet efter tjänstledigheten (även om jag trivs på det nuvarande).


4 saker på önskelistan: 

hälsa, karaktär (annars får jag skaffa mig levnadsregler) , att allt går bra i samband med operation och rehabilitering, att börja träna om några månader.


4 saker jag avskyr ("rumsrena" saker att ha åsikt om):

djurplågri - alla kategorier, folk som bryter mot trafikregler, folk som helt fräckt slänger cigarettfimpar helt nonchalant, ljudnivå och disrespect i minstingens skola.


Vem fortsätter vidare?  


Finns mycket jag önskar och längtar efter.

 
 
sussi

sussi

21 oktober 2010 08:50

Jag svara här vet inte om du brukar kolla tillbaka på svar i bloggarna. Studielån har jag på 7120 kr de max jag fick låna upp men då läser jag på KY nivå. Sen har jag bidrag på 3524 de baserat på två barn.

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

21 oktober 2010 11:49

I mån av tid gör jag. Tack för att du skrev här. Intressant att läsa.

 
Ingen bild

Katrinelund

21 oktober 2010 20:00

Cigarettfimpar är heller inte mina favoriter. Men jag blir ännu mer provocerad när jag befinner mig på en station och tågpersonalen står och röker intill de öppna tågdörrarna... Givetvis står även andra och röker, men hade förväntat mig ett visst mått av disciplin av de som jobbar på tågen. Men när det handlar om rökare ska man nog inte förvänta sig något..... Rökrutorna på Malmö central är rena skämtet!

budda

21 oktober 2010 20:30

Jag har börjat säga åt folk.Oftast bryr de sig inte.

Ställa mig i vägen när de cyklar på fel sida utan ljus, på trottoaren, utan hjälm. *svordom*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards