Budda

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Utmaningar dag 1.

Av budda - 9 maj 2011 20:17

Både i Hannas och Sussis utmaningar (se gårdagens inlägg) är utmaningen dag 1 en bild på mig själv/självporträtt.

Jag valde denna bild för jag minns den sanna glädjen, en av våra fantastiska helger i Stockholm med musikal och hotellboende. Samma år men månader före första bröstoperationen. Det har blivit flera sådana resor vars  underbara minnen är guld för mig.    

  Denna ljuvliga bild över blommande rapsfält tog jag i dag från bussen.

  Kvällsmaten blev burgare från Hälsans kök.

   Sammanlagt nära 1½ timmes promenad i sommavärmen i dag.

Wii zumba (nytt för dagen) provades. Vilken kondis man  jag har!  

 

Hoppas du har en fin kväll.




 
 
Nannis

Nannis

10 maj 2011 07:56

Fina bild på¨dig, du ser så härligt glad ut :) Men det gör du ju för det mesta ;)

Rapsfälten.. ååå vilkea minnen jag fick! Från mina somrar hos farmor och farfar i Åstorp... :)

Ha en fin dag vännen!

http://nannis.blogg.se

budda

10 maj 2011 09:58

Tack, ja då var jag riktigt glad, en underbar helg att minnas.

 
sussi

sussi

10 maj 2011 09:27

Zumba är kul! Måste kika på stan efter spelet :)Vad vackert rapsfältet ser ut!

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

10 maj 2011 09:58

Ja tack, det är vackert.

Tyvärr fick jag ont i ryggen.

Zumba wii 379 kr på nätet 449 kr på stan...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards