Budda

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Lördag.

Av budda - 14 maj 2011 23:20

I dag har jag för första (men inte sista) gången burit färgade "tunna strumpor".   

  Pia kom förbi arbetet (tack Pia, kul att se dig).

Jag fick denna ljuvliga växt med fin kruka, vet någon vad växten heter? Vill gärna kunna sköta den rätt.

  Här kommer Jossan!   

  Någon som ser ESC? Tyskar som pratar halvtaskig engelska och usel underhållning.     Några få bra låtar. Eric Saade var duktig.   Nu väntar jag på den långa röstningen skall börja och avslutas så jag vet hur det gått för ´oss´. *gäsp*

I morgon blir det bland annat återhämtning med dvd´n Eat, pray and love.


God natt!


 
 
Micke

Micke

15 maj 2011 09:28

Jag såg ESC men då de kom till röstningen var farbrorn tvungen gå lägga sig ;)

De har lite skumt för sig tyskarna i mellanakterna osv ja :)

http://kludd.se

budda

15 maj 2011 09:30

Farbror Micke! :)
Eric ledde ett tag. Bra jobbat! :)

 
sussi

sussi

15 maj 2011 11:09

Sista jag kikade på ESC var på den tiden de hette Erosschalger eller likade.. Var ..på 90 talet??? Jag minns jag såg ut som en fågelholk när folk prata om Lordi... Så jag är noll insatt i den världen.

Blomman där var jättefin kan inget om växter de som raketforskning för mig.

Vad fin kjolen ser ut de lilla man ser :). Jag gillar när de lite färg på strumbebyxorna.

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

15 maj 2011 11:49

Tack, jag gillar dem också.

Raketforskning? :D

Kram!

 
Margita

Margita

15 maj 2011 11:41

åh vad jag älskar färgen på dina strumpor. Ursnygga!
Växten - kan det vara en Hibiscus men ser inte riktigt för plasten ;)
Ha en skön söndag! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

15 maj 2011 11:51

Tack!!

Nej inte Hibiscus.

Jasså du hade en igelkott i trädgården? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards