Budda

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

The final countdown.

Av budda - 26 oktober 2010 19:04

I dag kom den! Bad-hair-day-mössan jag lär behöva när jag efter operationen inte kan tvätta håret så ofta som jag brukar.  

  

Jag håller på med ett pappersprojekt som innebär att sortera, ta reda på, rensa ut 15 tidskriftspärmar. Har några kvar på golvet där de fått stå sedan fönsterbytet...

  

...och en STOR hög att kasta.

  

I dag kom Bona Partes vårkatalog och från Yves rocher erbjudanden inför jul.

    

Jag har egentligen massor att berätta.


Hoppas du mår bra.

 
 
Annci

Annci

26 oktober 2010 20:39

Wow, underbar mössa. Var har du köpt den *vill ha*??

Vad skönt att rensa åxå. Vi är åxå i färd med det... ska kolla på ett extra förråd på torsdag, 12 kvm varmförråd. Hoppas det är bra, då blir det ordning här ska jag säga. Få rensa bort en massa och arkivera det. Bra för själen!!

Tänker på dig!

Kramar / Annci

http://www.hultstrom.nu

budda

26 oktober 2010 21:02

Hej, nelly.com.
Jag sökte på bad hail mössa på google.
89 eller 99 kr. :)

179 inkl porto. Mkt snabb leverans.

Tack.

 
Ewa

Ewa

26 oktober 2010 20:54

Vilken urbra mysse! :-D Användbar som 17.

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

budda

26 oktober 2010 21:00

Tack! *ler*

 
Jasas

Jasas

26 oktober 2010 22:14

Tack för att du bryr dig om oss läsare.. jag mår bra.

SÅ fin mössa.. men ansiktet som visas under den är 100 gånger finare! :)

Duktig du är som rensar.. det är inte dåligt alls! Kram från Jasas. Hoppas du förlåter mig.

http://jasas.se

 
Ingen bild

Arletta

27 oktober 2010 15:44

Cool mössa. Det blir nog en del sköterskor som drar på smilbanden när de ser din lösning. :)

Gissar på att OP:et är den här veckan, kanske rent av idag? Har iaf tänkt på dig!

budda

27 oktober 2010 18:30

Inte riktigt. Vi kan ta det per mail om du vill. Eller sms.
JAG lär inte dra på smilbanden? :( Eller så gör jag det? :)
Himla skön mössa. Och mitt hår är verkligen förfärligt efter hibiscrub och att inte ha fått tvätta det.Och det efter ett par dagar.
Jaja, så är livet.jag får ha inpackning i ett dygn eller så sen haha.

Tack Arletta.

 
Nannis

Nannis

27 oktober 2010 23:16

cool du ser ut i mössan ;)
kram

http://nannis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards