Budda

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Semesterdag.

Av budda - 29 oktober 2010 14:08

Vilken härlig dag! Vaknade 04.30 och hade då sovit i 8 timmar efter att ha somnat tidigt på spikmattan i går kväll. Barnen fick äggröra, bacon och rostat bröd till frukost. Jag tog en halvtimmes promenad i regn till stora köpcentrat.

Hade några ärenden dit, bland annat att uppdatera filofaxen.

  

Och någonting i present.   

Jag slank in på Ur & Penn vars örhängen oavsett tidigare pris kostar 25 kronor. Jag passade på att unna mig några nya par.

  

Och ännu något mer som present.  

  

Det blev en härlig promenad hem också.  

 
 
Pär

Pär

29 oktober 2010 18:51

Skönt med ledig dag. Jag kör också fortfarande med pappersalmanacka, har provat den elektroniska varianten men det går ju inte att sätta in post-it i en sån...
Lycka till, det verkar vara dax för op nu?

http://sundback.dyndns.org

budda

29 oktober 2010 19:05

Tack Pär. Ja, det är dags.

Tack för kommentar.

 
sussi

sussi

29 oktober 2010 22:46

Aj..sov du 8 h på den! Efter 2 h brukar jag vakna per automatik jag har sen som träningsvärk...
ska önska kudden i julklapp :)

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

29 oktober 2010 23:01

Ja Sussi jag sov som en stock.;)

Kudden är på väg fick jag sms om. :)

 
Jasas

Jasas

29 oktober 2010 23:22

Så fina grejer.. har letat efter en filofax länge men hittar ingen..

http://Jasas.se

budda

30 oktober 2010 08:09

Hej Hanna!
Det finns många fina på nätet. Jag kikade där men beslutade ha min gamla, vinröda i skinn jag fått på arbetet och som vilat ett år (har användt kalendern i datorn detta året).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards