Budda

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

Glöm inte att ställa om klockan!

Av budda - 30 oktober 2010 19:56

Vilket härligt väder vi bjudits på i dag. Vilka vackra färger på löven.

Blev en lunchpromenad med tonåringen. När vi kom hem tog jag cykeln en lång tur. Körde snabbt och det var skönt att få upp pulsen. Ner till stranden.

Där är jag fri.

  


Jag var runt i stan.

  

  

Handlade litet randiga veganprodukter.

  

Även en ljuvlig ögonskugga från Estee Lauder. Dock inte i samma affär. 

Gillar lila. 

  

Nu blir det finslip hemma till ´Så mycket bättre´ på Tv 4. Vitrinskåpet skall putsas.

I dag har min granne 5 våningar ner kramat mig och PUSSAT mig -  på kinden.   . Önskat lycka till. Vi har efter 11 år i samma hus börjat prata. Trevligt. Hon är en tuffing som fått och får gjort ett stort tandarbete.

Denna fina ljusängel köpte jag på Öland (Färjestaden)  som är väldigt kärt för mig.

  

Änglar betyder mycket för mig och har gjort i många år. Nuförtiden köper jag emellertid inte fler.  

Var rädd om dig!

 
 
Micke

Micke

31 oktober 2010 07:14

Ser härligt ut där!
Företaget jag jobbar åt har nyss flyttat från Limhamn och och lite västerut.

Klockan omställd till normaltid så du kan pusta ut ;)

http://kludd.se

budda

31 oktober 2010 08:02

Hej!
Var då västerut?

Jag pustar ut i morgon kväll förhoppningsvis.

Kul att ´se´ dig igen.

 
Ingen bild

pia

31 oktober 2010 09:10

Ännu fler fina bilder.
Önskar dig det bästa inför det som komma skall.
Tankar till dig / Kram

budda

31 oktober 2010 16:56

Tack! Nu skall jag fokusera på rätt saker och personer.

 
Ingen bild

Katrinelund

31 oktober 2010 11:04

Underbar Ribban-bild! När får jag tillfälle att ge mig dit igen...?

Smaklig spis! Carlshamns smoothie- och soygurtalternativ är inte dumma alls.
Ett tips: nästa vecka lanserar Oatly havregurt, ett havrebaserat yoghurtalternativ, i två varianter, dels naturell, dels med jordgubbssmak. Havre kan användas till mycket! :-)

budda

31 oktober 2010 16:55

Tack för tips OCH sms. :)

 
Jasas

Jasas

31 oktober 2010 21:01

Så underbara foton. Fin ögonskugga.. i Halmstad var det dimmigt hela dagen. Nästan lite sagolikt faktiskt.

Tänkt på dig mycket idag och kommer göra det imorn. Kram Jasas

http://Jasas.se

budda

31 oktober 2010 21:29

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards