Budda

Alla inlägg under oktober 2010

Av budda - 24 oktober 2010 12:33

Regnar i dag.

  

Varit på Lidl och köpt det mest väldoftande rengöringsmedlet som jag luktat, på länge. Mmm.   

  

På stora köpcentrat blev det bland annat inköp för skoskötsel.

  

Jag är sugen på ett biobesök. Det är då jag kopplar av. Just nu finns det 4 filmer jag är intresserad av att se men jag har försökt att prioritera.

Denna filmen planerar jag att se inom kort. Hade premiär i förrgår.

Tobias, det är denna jag menar.  

  


Vilken film vill du se just nu?


Av budda - 23 oktober 2010 21:52

Det blev mycket trevligt när Christopher med tonårssöner gästade.  

Alla hittade något som passade (nästan som ett julbord?).

  

Tack för underbara blommor.  

  


Tack för fina kommentarer i dag Micke (tack), Jennie (glad du finns i mitt liv igen   , Arletta (tack)  och Viol (lät fint med bokhyllorna - matchar de fondväggen?   )


God natt!

Av budda - 23 oktober 2010 16:21

...när årets skolfoton kommer!  Det bästa på hela året.

  

Av budda - 23 oktober 2010 16:05

I går hyrde vi en bil och for alla milen till min far.

  

Det var nära ett par månader sedan jag  var där. Jag möttes av ljuvliga blommor.

  

  

Hade kanelkrans och grillade revben (fars favorit) med åt honom.

Vi köpte hem pizza och efteråt tog vi fika.

  

I dag hämtade jag hem MBT-skorna jag kikat på förra lördagen. Två av dem var kraftigt reduceradei priset. Jag älskar ´dockskor´.   

 

   

     

     

I kväll kommer det gäster. Jag "orkar inte laga storkok" utan tar det enkelt:

olika bröd, smör, skinka, ostar, små tomater, gurka, ölkorvar, wienerkorv med bröd, delikatessköttbullar, lax , grönsaker med dip, chips, Twist.


Ha en trevlig lördag kväll.

Av budda - 21 oktober 2010 16:20

...dagens motion i form av promenader

40 minuter + 40 minuter + 35 minuter + 30 minuter.

Hur härligt som helst!  

Av budda - 21 oktober 2010 16:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av budda - 21 oktober 2010 12:45

...att när man tar genvägen via fotbollsplanen hittar allsvenska ledarna där under träning. Jag älskar er!  

  

Av budda - 21 oktober 2010 12:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards