Budda

Alla inlägg under oktober 2010

Av budda - 5 oktober 2010 20:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av budda - 4 oktober 2010 19:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av budda - 3 oktober 2010 22:47

  Dessa 5 underbara ungar har jag fått följa sedan de låg i sin mammas mage.

Hur de utvecklats, vuxit och hur de tar för sig av livet. Älskade små.

Tack Margita.

Av budda - 3 oktober 2010 12:27

Bio i kväll med fina Viol. En promenad på ca 35 minuter dit. Filmen hade premiär i fredags och är ´based on a true story´. Så här ser boken ut.

  

Julia Roberts & svenska Tuva Novotny spelade i ett par av rollerna.

Jag gillade filmen, vyer, budskap, Julia, kärleken m.m men jag fick TRÄSMAK så jag fick byta ställning hela tiden och jag hade svår halsbränna. Inte van vid det. Jag  har varken kunnat dricka eller äta biogodis eller ens mat sedan 15-tiden. Inte likt mig.   


Tack Viol för sällskap på bion. Ses i morron!?   

Ber att få önska en bra kommande vecka. Kanske speciellt Anna som har en stor förändring på gång. Lycka till Anna!


God natt. Dröm söta drömmar.

Av budda - 2 oktober 2010 15:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av budda - 2 oktober 2010 15:20

Hejsan, hoppas helgen börjat bra för dig.

Det är så skönt med en ledig dag (även om jag trivs bra på arbetet   ).

Jag skuttade ur sängen och städade badrummet och tvättade ett par omgångar.

Promenad till och från COOP blev ca 30 minuter.

  

Handlade nya rengöringsprodukter, tidningar och erbjudande  3 DVD för 99 kronor.

Inget godis! Bara wasabinötter.   

  

I dag följer mer pyssel, champinjoncrepes till middag, kanske en titt i skolböckerna, läsa tidningarna, kanske plocka fram BUDDA-broderiet.   


Lördagsmys!?  



Av budda - 2 oktober 2010 00:24

Såg du IDOL? Vilket härligt gäng som är med i årets upplaga. Fredagarna är räddade ett tag framöver?  


Wasabinötter är det som jag är mest sugen på just nu av snacks.

  

Sovit en stund på soffan. Snart dags för sängen! God natt.

     

Av budda - 1 oktober 2010 20:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards