Budda

Alla inlägg den 12 november 2010

Av budda - 12 november 2010 14:27

Vem har sagt att stödstrumpor måste vara ´tråkiga´?   

  

Med posten kom ett underbart vykort från kollega.

  

Viol spred glädje i form av sin uppenbarelse, muffins, tidning, gotter och denna vackra sak. Blev så fin med ett doftljus i. Tack.  

  

Trevlig resa norröver Viol!

Systerbesöket i dag gick ´sådär´. Syster kallade på jourläkaren som kallade på bröstkirurgen. Man tappade ca 3 dl blod och sårvätska som stod och har orsakat mycket smärta och svår svullnad.För att göra en lång historia kort.

Eventuellt opereras jag igen redan i morgon!    Jag har haft några timmar på mig att vänja mig vid tanken och funderar även på gå tillbaka till lösenordsskyddade inlägg. Det är naket. Intimt i bloggen och sårbart. Internet är internet. Antalet besökare har ökat men inte så många läsare träder fram.

Nu skall jag börja med anitbiotika igen och mer smärtlindring.

Snälla håll tummen.

 


 

Ovido - Quiz & Flashcards