Budda

Alla inlägg den 9 november 2010

Av budda - 9 november 2010 18:49

Eftersom blodvärdet sjönk drastsikt efter operationen har jag fått för mig att börja med Blutsaft och se om jag blir piggare.   

  

Det var bara tre töser till middagen i buren. Måtte vi få ha dem kvar.

Att inte de försvinner de också som Sara & Hanna. Underbara djur.

  

Jag fick med bud köpt en burk med stenar. Dekorationsstenar.

Mixtrade med min nya stormlykta och IKEAljus. Nöjd! (saknar att pyssla och städa).

  

Nu blir det fåtöljen igen. Helt slut.

Tack för alla kommentarer!   

Av budda - 9 november 2010 15:17

  

  

  

Uppskattat och väldigt gott! Vad kan man mer doppa? Ananas?

  

...och en knappt vaken Kit.    

Av budda - 9 november 2010 11:43

Fick i morse hjälp med inköp.    Efter det sov jag rakt upp och ner i fåtöljen. Så skönt.

Jag och minstingen ser på söndagarna Ensam mamma söker på Tv3 och i det programmet har tjejerna mer än en gång ätit chokladdoppade jordgubbar. Minstingen sa att hon aldrig provat det (inte jag heller). Jag kom på att jag nog har en oanvänd ´grej´ för chkoladsmätlning. Köpte jordgubbar och choklad så i dag blir det ´vardagslyx´ när hon kommer hem.  

  

Hon har varit med om så mycket på sistone. Mist sin mormor, morfar sjuk (förändras), mamma sjuk, Sara dog, Hanna dog. Viktigt att fånga upp. Se. Möta.  

Vitaminkick från ICA.

  

Godsaker i fina Ittala-skålen (tack Pia!).

  

Ny sorts luktegott till wc.

   

Med posten kom en bok! Jag blev hur glad som helst!   Jag har tre andra böcker av samma förfarrare: Thomas Sjödin.

  

Jag har otroligt ont i operationsområdet och lär enliget doktorn ha det veckan ut. Det är så svullet och fult (jag vet). Skönt att få vara hemma och vila.

  

Bilden togs i går, det ser värre ut i dag. Känns i alla fall inte v ä r r e utan lika.

Alltid något.  Ärret på 20 cm (och en bit 3 cm) syns inte.

Sen blev jag förvånad när jag såg kvällstidningarnas löp i dag om den misstänkte nye ´Lasermannen´. Honom har jag arbetat med!  

Hoppas du har en underbar dag!

  

Ovido - Quiz & Flashcards