Budda

Alla inlägg den 8 november 2010

Av budda - 8 november 2010 19:58

Vilken dag! Jag kan sammanfatta kort.

I väg akut till sjukhuset pga problem efter min operation. *aj*

  

Hanna och Kitty hade tid hos doktorn på kvällen. Kitty fick en injektion för sina luftrörsbesvär. Hon har aldrig varit hos doktorn.


Hanna följde aldrig med hem. Jag är helt slut av värk i bröstkorgen och av alla tårar och förtvivlan. Jag var med henne till sista andetaget. Allt gick lugnt till. Jag tackade henne, klappade henne, pussade henne. Berättade för henne hur mycket vi älskar henne. Hennes tumör var så stor att hon när hon låg inte kunde nå ner med benen. Bara en tidsfråga.  Nu skall jag vila.


Til the end of time Hanna.

  

Tack för allt!

Av budda - 8 november 2010 12:04

Jag har fått en akuttid på sjukhuset. I natt har jag haft än mer ont. Det blir mer och mer svullet. Jag är inte den som klagar på över smärta  i första hand men infektion vill jag inte ha.   

I kväll har Hanna och Kitty tider hos veterinären. Kitty som aldrig varit sjuk ligger i huset och rosslar. Världens sötaste och snällaste marsvin.

I dag fick jag snigelpost och det var trevligt.  


Tvära kast.


Ovido - Quiz & Flashcards