Budda

Alla inlägg den 11 november 2010

Av budda - 11 november 2010 23:19

Jag saknar bland annat mor, drygt 4 månader har gått sedan hon dog och jag har inte fått sörjt. Du fattas mig, varje dag!

  

Sara, drygt 2 månader har passerat. Jag känner fortafrande din lena päls. Mjukast i världen. Hanna. I måndags dog du min lilla nalle. Jag är så ledsen för det. Fina Hanna och Sara. Så tappra. Här är ni på samma bild.  

 

Ni har lärt mig så mycket. 

Av budda - 11 november 2010 20:30

Jag gick i morse en promenad i sakta mak, 60 minuter. Kallt ute men vindstilla och skönt. Det var första gången jag gick så långt och utan ´levande stöd´(=sällskap) sedan operationen för 10 dagar sedan. Efter promenaden somnade jag. Jag har i dag varit så trött och har mest sovit i omgångar. Är så tacksam att få vila.

I brevinkastet kom fina väggalmanackor och vykort från Anna.Tack Anna.

Jag saknar Gabbi, Sara och nyligen förlorade Hanna.  

  

Någon som är synsk? Har letat efter plattången men den är som uppslukad. Jag har inte använt den mer än ett par gånger men jag får styla mig så jag i håret inte skall se ut som i dag.   En fön och en flaska skum får jag hålla till godo med. Jag har inte fönat håret nämnvärt många gånger i livet. Måste försöka få volym i det korta eländet.    

Här fanns tidigare ett fotografi.

I kväll blev det både jordgubbar och blomkål med dip.

    





I morgon skall jag träffa min f.d  och blivande kollega Viol. Hon är en stjärna.   Smärtan har till min stora glädje varit mindre i dag. Svullnaden verkar ha gått tillbaka litet, det känns inte lika tungt och som en tickande bomb i operationsområdet.

Hoppas hoppas det går åt rätt håll. Vila som gäller.

Go´kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards