Budda

Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Saknad.

Av budda - 11 november 2010 23:19

Jag saknar bland annat mor, drygt 4 månader har gått sedan hon dog och jag har inte fått sörjt. Du fattas mig, varje dag!

  

Sara, drygt 2 månader har passerat. Jag känner fortafrande din lena päls. Mjukast i världen. Hanna. I måndags dog du min lilla nalle. Jag är så ledsen för det. Fina Hanna och Sara. Så tappra. Här är ni på samma bild.  

 

Ni har lärt mig så mycket. 

 
 
Linda

Linda

11 november 2010 23:38

Har själv haft marsvin och de djuren kan man verkligen, verkligen bara tycka om =) Helt underbara så små söta djur!

http://Lindadelicious.bloggplatsen.se

budda

11 november 2010 23:40

Tack Linda. :)

 
Jasas

Jasas

12 november 2010 01:02

Det blev så fel.. du borde fått sörja i stället för att få må ännu mer dåligt. Numera tror jag inte att allt händer av en mening.

Hoppas så att du har (får?) en god natt.

http://jasas.se

budda

12 november 2010 06:28

Tack, det räcker med att jag ser fotona så gråter jag. Har inte gett mig själv tid.
Tycker det börjar bli länge sen jag träffade mor...

Tack Hanna.

 
Ingen bild

thile

12 november 2010 08:44

Ta den tiden du trenger til og sørge. Du har hatt så mye tufft om deg det siste året.
På julaften er det 1/2 år.
Klemmer om deg, fra meg.

budda

12 november 2010 12:52

Ja och mycket tufft nu efter sjukhusebesöket.
Jag skall vara stark.

Tack.

 
Ingen bild

thile

12 november 2010 13:02

Jeg vet du fortsatt har det tufft,
sender masse god energi, som gjør deg sterk

budda

12 november 2010 13:50

Tages tacksamt emot. Tack.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards