Budda

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Veckans bästa dag=fredag.

Av budda - 26 november 2010 19:00

  

  

  

  

  

  

  

    

(Jag har aldrig sett något sötare!)

 
 
Ingen bild

thile

26 november 2010 21:59

Hei vennen.
Jeg gillar dine bilder så mycket:-)
De sier så mye, du beretter noe i dine bilder.
Jeg funderer litt, skal du opereres igjen.
Positivt du gleder deg til januar 2011.
Idag har vi vært i en vakker begravelse, til min mann's beste kompis i jobbet, gjennom mange år.
Så trist, så jeg har vært litt ledsen idag.

Ha det bra, og ha en underbar helg.

Klem

budda

26 november 2010 22:58

Stämmer, en operation till men jag klarar inte en nu i mitt skick.
Ja har fått tid då doktorn och jag skall
p l a n e r a operationen som också blir omfattande. Detta är en ganska tråkig historia som jag lämnat utanför bloggen.

Hoppas John är okej...

 
sussi

sussi

26 november 2010 22:31

Många pant blir de :)
Har du smaka glöggarna där?

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

26 november 2010 22:55

Sussi om sanningen skall fram så dricker jag inte gärna glögg men flaskorna var fina. *fniss*

 
Felicia & marsvinsflickorna

Felicia & marsvinsflickorna

26 november 2010 23:14

Allt bra med oss! Hoppas det är fint med er också :) Hur mår du?

Trevlig helg!

http://grisenfrideborg.bloggagratis.se

budda

26 november 2010 23:20

Hej Felicia, kul att se dig. Jag svarar i din blogg.:)

 
Ingen bild

viol

27 november 2010 11:53

Skriver en snabb lördagshälsning till dig - sitter på jobb ;)Önskar en fin helg! Njuter du av snön? Så länge jag inte behöver vara i trafiken älskar jag det!
Varma tankar och kram till dig

budda

27 november 2010 13:04

Hej! Jag samlar mig för dagens kraftansträngning. Gå och köpa en vinterjacka till tonåringen. :) I snöstormen.
Jag vill kunna ta mig fram och gillar ej is och halka. Annars ok? :)

Ni också snöstorm?

Kram!!

 
sussi

sussi

27 november 2010 12:56

De som mig..Jag tycker glögg luktar gott :9 Men gillar itne smaken. Ifs har jag inte väga mig och testa de nya

http://fritidsforskare.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards