Budda

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Tisdag.

Av budda - 30 november 2010 20:16

  

  

  

  

  

  


 
 
Jasas

Jasas

30 november 2010 21:18

Hej Tina..

En kvarts liter.. :(
Sötnosarna är så himla fina.. förstår om (att?) du hämtar energi därifrån..
Fikan såg underbar ut.

Kram Jasas.

http://jasas.se

budda

30 november 2010 22:07

Tack!

 
sussi

sussi

30 november 2010 21:53

MAn får verkligen en känsla nrä mans er dina bilder. Först känns de nää de här är inge kul..Sen komemr de glädje efteråt små söta underbara livsnjutare :) För att itne tala om de som retar smaklökarna jami...
Bilder säger mer än tusen ord..Och när man är i din blogg så kan man bara hålla med. Trevlig kväll kram

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

30 november 2010 22:13

Thanks, I guess. :-)

Egentligen skulle jag vilja skriva och berätta - massor.

Sov gott Sussi.

 
Ingen bild

Arletta

30 november 2010 22:08

250ml igen? När tror de att du är färdigtömd? Blev det några mer konkreta svar om nästa OP?

Alltså, dins marsvin, de lever i den bästa av alla världar. Så mycket kärlek de får!

budda

30 november 2010 22:16

Hej!
Jag kan inte gå inte på det här i bloggen men jag kan berätta om du vill.

Jag älskar djur, så är det bara. I kväll har Emma suttit med mig i mikrofleecefilt. Hon är tyvärr inte kry och blir nog inte igen. Mitt hjärta är trasigt.

 
Ingen bild

Arletta

30 november 2010 22:53

Du kan maila mig eller skriva kommentar i min blogg. Om du skriver det i ett gammalt inlägg längst bak så är det bara jag som kan se det. Kan radera det när jag läst det.

Stackars Emma. :(

 
Micke

Micke

1 december 2010 10:57

Oj, en sån tömning igen? Man kan ju nästan tro du ska bli helt tömd på vätska. Men det var ett rackars gofika du sen stoppade i dig.

Kramen med!

http://kludd.se

budda

1 december 2010 12:58

Japp, tömmer och tömmer och fylls på.....

Go´fika är bara förnamnet men jag smakade inte allt. Men mums så god bulle. *dregel*

Hoppas du kryat på dig.

 
Anna

Anna

1 december 2010 12:07

Men sötaste marsvinen!

Hoppade över bilden med gofikat! Får ju bara äta ( dricka ) soppor och bulljong i dag. Blää. Det var det enda jag fick äta i går också.

// Kramisar

http://annalundberg.org

budda

1 december 2010 12:59

Efter ett tag känns ´fastan´ bra (eller hur?).Man vänjer sig. Men som jag skrev, unna dig något gott efter undersökningen Anna.Du är duktig som kämpar på.

 
Nannis

Nannis

1 december 2010 18:52

2,5 dl.. .fy, ruggigt =(

Resten av bilderna var fina, å fikat såg gott ut!

Tankar från parasit-östersund

http://nannis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards