Budda

Direktlänk till inlägg 7 november 2010

SM-guld! SM-gild! SM-guld!

Av budda - 7 november 2010 18:57

Grattis älskade MFF, ni är så välförtjänta vinnare av SM-guldet!  

Före matchen tog jag en vinglig promenad i sakta mak bort till arenan och insöp stämningen, njöt av solen och människorna. Såg en del av spelarna anlända.   

Efteråt har jag sovit, legat i fåtöljen under filtar. Frossa. Ont. Rädd.

Sett matchen på tv. Känns bra i rumpa och rygg.

  

Jag har gråtit mycket eftersom Hanna är sjuk. Vårt första marsvin. Blåa ögon. Helt underbar. Blir kontakt med vetrinären first thing i morgon.

  

Ha en fin kväll!



 
 
Ingen bild

thile

7 november 2010 20:17

Grattis til seier!
Så bra du har vært ute på en forsiktig liten promenad:)
Jeg forstår så vel, du har ont. Husker så vel, jeg måtte ligge på ryggen....
Klemmer forsiktig rundt deg, og stryker ditt hår.
Det er kaldt idag, jeg ligger også under ett ullteppe på soffa'n.
Forstår du er ledsen over Hanna, lille gode vennen, så fin hun er.
Sender gode tanker og klemmer.

budda

7 november 2010 20:32

Tack!

 
sussi

sussi

7 november 2010 22:10

Gratis till SM vinst! hoppas de går bra med lillhjärtat hos Vetrinären.

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

7 november 2010 22:26

Tack! Får höra vad de säger i morgon. Jag kan inte bära henne/köra dit själv nu. :(

 
Ingen bild

Arletta

7 november 2010 22:15

Hej där! Du var ju inte dålig som redan tagit dig hem och kämpar dig framåt! Har läst allt du skrivit sedan operationen. Tufft av dig att inte lösenordsskydda. Det verkar som att operationen har gått bra. Skönt! Nu återstår läkningen. Antar att än är det tufft. Kan nog inte ens ana hur du känner men jag vet att gråt hjälper. Det hjälper att sörja och gråta. Det är en del av läkningen inombords.

Tråkigt att din lilla vän är sjuk. Stor kram

budda

7 november 2010 22:25

Tufft.
Det är inte för att jag sörjer eller är ledsen som jag gråter.

Tack för inlägg.

 
Jasas

Jasas

7 november 2010 22:41

Ska sluta kommentera från mobilen för dom kommer ändå inte fram :(

Stackars Lill-Hanna. Hon kanske mår dåligt över att du mår dåligt? Marsvin kan ju också bli deprimerade. Man vet ju aldrig.. Det är säkert bara något virus eller så, *hoppas*.

Skönt att läsa om fåtöljen.. variation för bakdelarna är bra.. *tjatar*. Förlåt!

http://jasas.se

budda

7 november 2010 22:53

Vår älskade Hanna har haft en knuta vid ena spenan och denna knuta upptar plötsligt hela undermagedelen. :( Ringer dr i morogn. :(

Tack Hanna.

 
Micke

Micke

7 november 2010 23:16

Vem bryr sig om fotboll när det finns hockey..
Men grattis till bollsparkarna då ;)

Strongt gjort av dig vara i farten som du varit. Tokigt med lilla Hanna, jobbigt när ens djur är dåliga. Kramen till dig med.

http://kludd.se

budda

7 november 2010 23:30

Tack! Har jag varit i farten? :) Tycker jag gör inget (får inte göra).

I love MFF. :-p

Go´natt Micke!

 
Jasas

Jasas

7 november 2010 23:28

Men.. :( Så det är så pass.. jag håller tummarna här, och det hårt!
Tack själv!

http://jasas.se

 
Annci

Annci

8 november 2010 11:31

Vad glad att se att du är på benen. Jag blir åxå glad över dina inlägg och framförallt dina kommentarer hos mig. Tack!

Hoppas innerligt att det går bra med lilla Hanna. Du har haft din beskräda del för ett tag nu tycker jag.

Skickar tankar och kraft!

http://www.hultstrom.nu

budda

8 november 2010 11:52

Tack och tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards