Budda

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Vilodagen söndag.

Av budda - 21 november 2010 16:58

  

  

  

  

...  

 
 
sussi

sussi

21 november 2010 17:10

Vad fin frisyr !

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

21 november 2010 17:23

Tack, första ggn jag är nöjd (och ´vidgjord´) sedan op/klippning.

 
Ingen bild

pia

21 november 2010 18:15

Nu fick jag se din nya frisyr som är så klädsam.

budda

21 november 2010 18:28

Tack!

 
Ingen bild

viol

21 november 2010 19:10

Så fin o fräsch du är:) Önskar dig en avkopplande kväll, fina du:)

budda

21 november 2010 22:26

Tack jag har beställt massor med grejor till mig själv i julklapp i kväll så jag är så glad så. :) 10% rabatt på eleven.se. Himmelrike.

Tack snälla.

 
Jasas

Jasas

21 november 2010 22:09

Precis så fin som jag minns dig (har en bild i huvudet ju), hihi.

http://jasas.se

budda

21 november 2010 22:25

Fräsch någon timme sådär...var tredje vecka haha. Du skulle känt tutten nu. AJ! 8-0

Tack Hanna.

 
Jasas

Jasas

21 november 2010 22:53

Jag är öm i mina bröst så jag kan bara en tiondels miljard förstå hur ont det gör. Inte ens i närheten, med andra ord, men ville mest bara försöka visa att jag vet att du har ont.. och att jag lider med dig genom tankarna.

Vill inte att du ska ha ont. Ju.

Vad kluddigt det blir då jag skriver såhär - rakt spontant ner vad jag tänker. Men mamma sa att jag skulle göra det. Så därför gör jag det! :D

http://jasas.se

 
Jasas

Jasas

21 november 2010 22:57

Jag glömde fylla i koden för att få kommentaren skickad så jag får försöka skriva om kommentaren.

Jag har ömma bröst så jag kan bara tänka mig en tiondel av en miljard hur ömt ditt är och hur ont du har. Jag kan inte i min vildaste fantasi sätta mig in i hur ont du har, och jag vill inte att du ska ha ont mer nu. Det räcker, för längesen.

Idag är det ju söndag. Skulle det inte värst onda släppt förra helgen? :(

Som jag skrev i förra kommentaren så blir det så luddigt då jag skriver.. men det är när jag skriver det jag tänker. Och mamma sa åt mig att göra det för då blir det som bäst, sa hon. Så därför gör jag det.. that's me, liksom. :)

Kram Tina! Tack för att du finns.

*skriver koden och skickar*.

http://jasas.se

 
Jasas

Jasas

21 november 2010 23:09

Men åh, så kom båda med! Ja det är ju bättre det än ingen alls, iofs. Haha! Jag är verkligen svamlig........

http://jasas.se

budda

22 november 2010 01:37

Det gör absolut inget.

 
Nanniss

Nanniss

21 november 2010 23:19

Fin frisyr!

Å vad vacker hon är, Alice, också :)

Tänker på dig, och hoppas att du inte har så ont... att du fått bra smärtlindring som hjälper dig när du har ont. Vet ju lite av känslan, med att operera den delen av kroppen :( Det var förstås inte i närheten av det du går igenom men.. det är det närmaste jag har att relatera till.. 150 stygn var det, å den smärtan kommer jag sent att glömma.

Sov gott och kram på dig!

http://nannis.blogg.se

budda

22 november 2010 01:36

Vill absolut inte bli jämförd, detta är en mastektomi.

 
Ingen bild

thile

22 november 2010 10:53

Du er så fin og vakker med din nye frisyr:)
Jeg er veldig impulsiv (som du kanskje har oppdaget;) )håper jeg kan skrive, du ikke har så mye smerter mer.
Klemmer om deg.

 
Ingen bild

Katrinelund

24 november 2010 19:41

Hoppas att ungdomarna fick många långa applåder för sin dans! Anar att de har tränat mycket innan föreställningen.

budda

24 november 2010 20:03

Det var underbart. :) Och Alice sjöng mkt bra. Vi pratade.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards