Budda

Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Djur V ligast i världen.

Av budda - 7 maj 2011 21:52

Nya grottan är populär. I kväll satte jag den i tjejernas bur. De skiftar om att gå in och gå ur den. Här är Jossan inne i den och Kittan står utanför och väntar, som om hon sa ´Okej det är min tur nu eller hur?´ . KÄRLEK!     

Jag blir rörd, liksom tidigare i dag när jag såg kosläppet i Tystberga. Underbart.

  

Finast i stan!   

 
 
habanero

habanero

7 maj 2011 22:48

Vilka vackra sommarsmycken,färgerna utstrålar verkligen sommar!
Det är inte klokt vad gulliga de två små är i sina grottor:)
Så roligt att läsa , du har alltid så många fina bilder.
Hoppas du kan känna någon slags harmoni och balans trots allt som pågår. Kram

http://www.habanero.bloggplatsen.se

budda

7 maj 2011 23:43

Tack snälla. :) Snälla ord.

 
sussi

sussi

7 maj 2011 23:53

Äkta kärlek de är söta de små

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

8 maj 2011 00:00

Uderbara.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards