Budda

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Söndag.

Av budda - 22 maj 2011 23:32

Jag fick se de vackraste av blommor i dag. Så perfekta. Se!

  

  På kvällen var vi några som bestämmde hämtmat. Jag valde en vegatarisk pizza som jag åt tre fjärdedelar av. God!

  

Det nästan bästa på hela dagen har jag inget foto på. Nämligen Smulan. En schäfer som jag är så glad för. I går busade vi på gräs och i dag satt jag på knä på asfalten efter hällregnet. Jag pussade henne. Vilken glädje och lycka det är för mig att få en stund med henne (ett djur).

Jag har nyss legat i soffan med både "Kit" och "Jossil" i famnen. Nu mumsar de gurka och tomat. Älskade barn.

I morgon är en ledig (lugn förhoppningsvis) dag efter tiotimmarpass tre dagar i rad.   Hoppas du haft en bra helg. Zzzzzzzzz.


Grattis Fredrik på födelsedagen, måndag!!

 
 
sussi

sussi

23 maj 2011 07:54

Dom är vackre blommorna..Har du någon aning om vad dom heter?

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

23 maj 2011 10:13

Ja, Löjtnantshjärtan. Me like. :)

 
Margita

Margita

23 maj 2011 10:04

Hoppas du får en härlig (lugn) dag idag!
Mmmm...den där pizzan läskade verkligen...nu blev jag hungrig! ;)

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

23 maj 2011 10:12

Tack, den har börjat bra (dagen). :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards