Budda

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Mors dag.

Av budda - 29 maj 2011 18:24

I dag går tankarna till min egen mor som inte är med mig IRL längre.  

Njöt av dessa SPA-servetter.

 

   Efter dusch och cykeltur mötte vi upp min bror vid bowlingstället.

  


 Efter en timmes bowling serverades buffé. Det fanns något för alla smaker.

  Vila och en halv liter Noggerglass i kväll.

Hoppas alla mammor och änglamammor blivit firade. 


 
 
Ingen bild

thile

29 maj 2011 19:15

Da er vi to, vennen min, som tenker på våre mødre...

budda

29 maj 2011 19:17

Grattis på mors dag!

 
Ingen bild

thile

29 maj 2011 19:51

Forlåt vennen, grattis på morsdagen du med :-)
Klem.

 
Jennie

Jennie

29 maj 2011 20:34

Ni verkar ha haft en underbar dag !! Bowling är kul och buffé gott :)

http://missJennie.blogg.se

 
habanero

habanero

29 maj 2011 20:46

Det lät som en härlig dag!
Hur känns SPA-servetterna, har aldrig prövat?Är de bättre än gurkskivor?;)
Vem vann bowlingen?
Den där noggerglassen har jag förgäves försökt hitta, älskar nougatchokladen eller vad det nu heter som är i den.
Goda tankar :)

http://www.habanero.bloggplatsen.se

budda

29 maj 2011 21:19

Hej! Jag vann ena rundan. :)
Vet du jag har även hittat päronsplitt i !liters. Jättegod!

SPAservetterna känns toppen! Följer ansiktet bättre än en kantig gurkskiva. ;)Avkoppling.

 
sussi

sussi

29 maj 2011 21:12

Vad häftiga SPA servetter. jobigt med dessa dagar då de känns extra när man har förlora någon av sina nära och kära.

Svaret från min blogg (Har inte logga in där i kväll) Jag suger på karamellen ska öppna den på onsdag efter skolan :)

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

29 maj 2011 21:16

Tack!
Gör så (öppna på onsdag). :)

 
Nannis

Nannis

29 maj 2011 22:15

Snygg du är, även i gurka! :D

Kram på dig på morsdag, man blir saknig...

http://nannis.blogg.se

budda

29 maj 2011 22:41

Haha, nu tar du i! Men ´skivorna´ är sköna och huden känns fräsch.

Jag tänkte på dig appropå saknig...

Tack Nannis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards