Budda

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Sista maj.

Av budda - 31 maj 2011 21:09

Soppan ´ängamat´ blev klar före tuppen i morse.

  Så även sojafärssås med veg "bacon", färska champinjoner och lök och en skink-och-ostpaj till tonåringen.

  Hämtat paket jag beställt via Kicks hemsida men som man sedan hämtar i butik. Bla dessa fina mini-Weleda-produkter. Me like!!

  Kenny (tvättmaskinen) lade av efter 8 års trogen tjänst men i dag kom Whirlpool (ersättaren). Premiärtvätten är gjord.

 Från eleven.se kom detta set (limited version till X-pris) och...

... detta. En väldoftande tvål i en vacker förpackning kan få mig glad.    En billig vardagslyx!   

 Nu blir det arbete i dagarna tre.

Snart klar med Patrik Sjöbergs bok.


Sov gott.     

 

Taggad att låsa bloggen för att  skriva "djupare". Ny månad med nya tag..? 


 
 
Ingen bild

Jasas

1 juni 2011 09:44

Hej och välkommen till juni månad :)
Så underbart god soppan ser ut.. älskar såna typer av soppa. Älskar iofs alla soppor (mer eller mindre). Hur gör du den?

Hoppas du har det bra på jobb..

budda

1 juni 2011 17:23

Tack! :)

Morötter, blomkål, ärtor, färsk spenat, persilja.
Mjölk, grädde, en äggula och salt tror jag. Sök på Ängamat.God med grov smörgås till.:)

 
habanero

habanero

1 juni 2011 20:19

Härligt med nya produkter. Gillade du parfymen?
Hittade en nätbutik www.parfym.se som har faktiskt väldigt bra priser på parfymer, de billigaste jag hittat hittils.Blev nästan sur på att jag inte sett den tidigare.Fast de har inte BOSS ,mitt favoritmärke.

http://www.habanero.bloggplatsen.se

budda

1 juni 2011 20:27

Hej! Jag har en hel affär här! :)
Jag är inte riiiktigt ´överens´ med doften.Får ge den en chans till.
Intresserad?

Trevlig helg.:)

 
Ingen bild

thile

2 juni 2011 14:13

Grattis med ny vaskemaskin! Jeg har også Whirlpool.-)
Dine matbilder er bare 1.klasses

Klem

budda

2 juni 2011 23:09

Tack Thile!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards