Budda

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av budda - 5 mars 2010 23:59

Grattis till Margita på födelsedagen.*peka på länklistan*  


Sitter här med tandblekning på tänderna efter tandtrådsgenomgång.

Det bästa som finns att vara ren i munnen, eller hur?  



Sov gott när du lägger dig.


Av budda - 5 mars 2010 19:06

Veckan swischade förbi fort. Tacksam över att vara frisk från halsfluss och dylikt.  Hej då arbetet!

  


Det är fredag. Det känns som vår. Kan det bli mycket bättre?  

 

Se! Ingen snö! Helt underbart och ljust.  

  

Nu på någon filmkanal är det Dirty dancing och det berömda dansnumret.

Jag tror alla sett filmen utom jag men nu gör jag det.  

Appropå dans, har ni sett underbare Stefan Sauk i Let´s dance så fint han håller om och värnar om sin danspartner. Helt underbart.  

Jag vill också dansa (fast jag är vig som ett kylskåp så jag tror inte det går?).  




Min mor som är sjuk har en enda önskedröm, berättar hon. Den innebär att hinna se kronprinsessan gifta sig den 19 juni. Jag har sagt till mor hon skall hålla ut så kommer jag med tårta den dagen.Hoppas vi får uppleva den 19 juni i hop. Mor lilla mor, vem i hela världen är väl som du?   


Ha en fin kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards