Budda

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av budda - 13 mars 2010 21:59

Det gick inte riiiktigt som jag hoppats i finalen, men helt okej.

Vilket härligt mellannummer! Jag skulle kunna kika på gamla melodifestivalenminnen hela kvällen.  



Go´ kväll!

Av budda - 13 mars 2010 19:13

Veg lasagne innehållande  färska pastaplattor, gul lök, vitlök, passerad tomat, kryddor, veg färs, bechamelsås och parmesamost. Isbergssallad.

  

Av budda - 13 mars 2010 16:02

Goddagens!

Solen kikade fram efter dimma i morse, nu regnar det.Premiär i fotbollsallsvenskan (Kalmar - Göteborg).


Hade kärt besök av ´Viol´och hennes dotter som hälsade på inte enbart mig utan även FAB 5 dvs Hanna, Emma, Alva, Kitty & Sara.  

  

  

Jag fick de vackraste av tulpaner!  Eller huuur?

  

På ICA  fanns ny sorts choklad. Måste testas, men om jag känner mig själv rätt ligger det i ´bra-att-ha-för-jag-kan-bli-sugen-skåpet´ länge. Kul med nya produkter.  

Fick reklamblad hem om skor och jag hittade min ´drömmodell´. Se!  

  

Finns i tre färger.Röd, grå och svart. 1 100kr.   Ser så mjuka ut (man kunde gå in på nätet och se en film)   Snygg till både byxa och kjol.


Innan kväll och melodifestival blir det vila på soffan.

Härligt med helg.



Ovido - Quiz & Flashcards