Budda

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av budda - 31 mars 2010 17:52

Det var ett tag sedan. Vår värmen kommer och går. Från ösregn tidigare i dag till sol nu. Härligt. Häromdagen började jag lyssna på en ny ljudbok jag haft i bokhyllan ett tag. Linda Olsson läser sin bok Nu skall jag sjunga dig vackra sånger. Hitills finstämd och vacker (jag har gråtit mycket medan jag lyssnat).

I dag kom vårkläderna från Bonaparte.

En kjol och en cardigan får åka tillbaka. Motsvarade inte förväntningarna enligt katalogen. Men västen är ganska ´söt´ och vita blusar älskar jag denna vår.  

  

  


I dag blev jag ´tagen på sängen´ och fick utstå felaktigheter jag inte orkade säga emot. Jag blev rädd, ledsen. otrygg och hjärtat slog så hårt i bröstet. Jag hade velat ge min version.  Tryggheten har till stora delar försvunnit. Det känns inte bra men samtidigt så får jag sova på saken, lära mig av det också, tänka positivt, kämpa vidare. That´s it.   Dessutom är min cykel stulen. Igen.


Det är flera timmar sedan lunch så magen gör ljud, hör ni?  


Vad har du för påskplaner?



Ovido - Quiz & Flashcards