Budda

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av budda - 12 mars 2010 20:49

På vägen hem somnade jag i vanlig ordning på bussen. En härligt tupplur. Jag  b r u k a r  vakna på rätt ställe, vid rätt hållplats. Det hade jag nog gjort i dag också  men en medresenär blev orolig och gick bak till mig från platsen längst fram och lade sin hand på min arm.

Hon sade att "du ju brukar gå av vid denna hållplatsen?".Gulligt.  

Snarkade jag så hon fick anledning att titta bak i bussen?  



Efter ICA och biblioteksbesök där jag lånade några böcker

  

och fick handlat livselixiret.  

  

Pysslat och fixat.

  Doftljus från Partylite.     

Fått lagt över tre cd-böcker att ha på MP3´n nu när Johan Theorin-boken snart är färdiglyssnad.

  

I morgon blir det återvinningsdags.

  


I kväll är det den underbara serien Solsidan på tv 4.   


Vem åker ut i Let´s dance i kväll?


Tankar från mig.

Av budda - 12 mars 2010 06:06

 Somnade före 21 i går. Sitter här med fil, linfrön, aprikoser och kanel.Gott.  

Hoppas det i n t e är halkigt som i går.  Tigerbalsam på axelpartiet känns bra.   Sen vill jag göra dig uppmärksam på att det är F R E D A G!!   


Let´s dance i kväll, i morgon besök och på kvällen melodifestivalfinal.

Bara ta det lugnt. Mysa, pyssla, vila. I dag slutar jag arbeta strax efter lunch. Kan man ha det bättre?  


Har du någon favorit i melodifestivalen?

 

Ha en bra fredag.

Ovido - Quiz & Flashcards