Budda

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av budda - 14 mars 2010 18:10

Vår i dag. Kyligt men ljuvligt soligt och massor av vårblommor.  

  

Huset.

 

  

Vintergäck.


Hanna gjorde mig så sugen på potatisgratäng i går så det blir middag senare i kväll. Potatis, svartpeppar, salt, litet rosmarin, gul lök, vitlök, grädde och riven ost. Det var länge sedan. Tack Hanna aka Jasas för inspiration.  

  


Som vanligt har helgen gått snabbt. Jag har börjat med Jane Fondas bok om hennes liv. Jag lyssnade på den medan jag gick i solen en halvtimme. Jag blev berörd.


I går efter gästerna gått sov jag på soffan. I dag efter att ha vaknat vid 7-tiden, var jag så trött före lunch att jag somnade gott på soffan. Hm...  

Undrar varför. Är trött nu med.


Hoppas du får en bra ny vår-vecka. Jag ser fram emot släktbesök från Gävle nästa fredag - söndag.   


Go´kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards