Budda

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av budda - 6 mars 2010 20:26

På soffan.  

Tränat litet hantlar har jag också gjort.

  

Köpt hårtoningar.  

  

Ätit gott och fräscht.  

  

Vegetariskt.

  


OCH jag har fått en del gjort med såpa - med doft av havsbris.   


Vad gör du en lördag kväll?

Av budda - 6 mars 2010 14:04

Sovmorgon till kl halv tio.  


Provade   nya ballerinaskor från Haléns. Jag behåller dem!  

  


Skobyte! Vårpremiär för powerwalk. Nya låtar i Mp3´n. Kunde inte sluta le när takten kom i gång, benen gick som trumpinnar. Detta är något av det absolut bästa jag kan uppleva.  

  


Vår ute och det var så ljust och vackert! Rundan tog i dag 72 minuter!

  

Alla möjliga människor hade samma tanke som jag. Joggare, fågelmatare, personer med rullatorer, hundar, barnvagnar,cyklar, stavar...

  


Jag var förbi Gabbis grav i skogsdungen och se! Vårtecken!  

  


Svettig, osminkad, hungrig,  nytränad och väldigt glad!  

  

Nu efteråt är jag även mätt och trött också.  


I kväll kaaaanske det vankas en pizza?    *fundera*


göra pizzasallad

fixa fossingarna

torka av med nya såpan med doft av havsbris


ja...listan kan göras lång.Får se vad som orkas med. Nu är det helg och återhämtning.  


Vårliga hälsningar från mig.  

 


Av budda - 6 mars 2010 00:56

Obcesion aventura med Martin Lopez dansade Mattis & Cissi till i Let´s dance.

Nära, hett och vackert.  


Synd att Stefan Sauk blev utröstad.  

Ovido - Quiz & Flashcards