Budda

Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

WOW!

Av budda - 6 mars 2010 14:04

Sovmorgon till kl halv tio.  


Provade   nya ballerinaskor från Haléns. Jag behåller dem!  

  


Skobyte! Vårpremiär för powerwalk. Nya låtar i Mp3´n. Kunde inte sluta le när takten kom i gång, benen gick som trumpinnar. Detta är något av det absolut bästa jag kan uppleva.  

  


Vår ute och det var så ljust och vackert! Rundan tog i dag 72 minuter!

  

Alla möjliga människor hade samma tanke som jag. Joggare, fågelmatare, personer med rullatorer, hundar, barnvagnar,cyklar, stavar...

  


Jag var förbi Gabbis grav i skogsdungen och se! Vårtecken!  

  


Svettig, osminkad, hungrig,  nytränad och väldigt glad!  

  

Nu efteråt är jag även mätt och trött också.  


I kväll kaaaanske det vankas en pizza?    *fundera*


göra pizzasallad

fixa fossingarna

torka av med nya såpan med doft av havsbris


ja...listan kan göras lång.Får se vad som orkas med. Nu är det helg och återhämtning.  


Vårliga hälsningar från mig.  

 


 
 
Anna

Anna

6 mars 2010 16:54

Trodde först att du menade som assistent till dig på ditt jobb, och tänkte "wow, har du såna befogenheter?", haha.

http://julgrisen.bloggagratis.se

 
Margita

Margita

6 mars 2010 18:03

kul med såna inlägg där man får följa med dig på powerwalken! Ursäkta en okunnig - men powerwalk, betyder det att du går snabbt HELA tiden??
För övrigt blir jag så fruktansvärt avundsjuk på er därnere i södern som redan har vår!!! ;-)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Katrinelund

7 mars 2010 17:30

Vilka härliga foton! VÅREN TYCKS VARA HÄR! Är glad över att jag själv också har haft möjlighet att traska runt och njuta av solen!

Så, du har hemmagym? Själv behöver jag den disciplin som man får när man går på gym... Men vad tid man måste spara om man hemma kan ordna den träning som behövs!

 
Ingen bild

Katrinelund

7 mars 2010 17:33

Lilla Gabbi - det är som om den fina vårblomman har fått sin kraft att växa och övervinna vintern genom hennes närvaro. :-)

 
Truddelutt

Truddelutt

7 mars 2010 20:39

OJojoj vad ni har vårigt hos er. Här har vi massor av snö kvar. Var länge sedan jag såg en enda liten tillstymmelse av en gräsmatta. Den ligger väl gömd under snön.

Jo Kent var bra som alltid men det var däremot inte den bästa Kentkonserten jag varit på.

ha det gott!!

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards