Budda

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Hiss och diss.

Av budda - 8 maj 2011 20:21

Kisha Curtis, jag skulle vilja få ett och annat förklarat!

  Dagens diss går (också) till Frälsningsarmén (Sveriges näst största insamlingsorganisation som trots sin inställning till homosexuella lyfter bidrag från staten. Buuu!).


Hiss:

Kram till dig Jörgen! Det hade kunnat gå riktigt riktigt illa. *rys*

  

Hissar även de underbara djurskötarna och vettarna i USA. De tar hand om hundar vars liv andra härbärgen gett upp. Jag skulle som jag uttryckt tidigare vara där och hjälpa till (en period i mitt liv). Kanske får kontakta Martin Stenmark och co i nya serien Kvällen är din, i vilken han överraskar och uppfyller drömmar?   Faktum är att programstarten i går var mycket trevlig. Jag både skrattade och grät, rörd till tårar.  


Varje ögonblick kan du bli pånyttfödd.

Varje ögonblick kan bli en ny början.

Det handlar om ett val och det är ditt val.

Clearwater


Livet är som en vild tiger.

Antingen kan du lägga dig ner och låta den lägga sin tass på ditt huvud

eller sätta dig upp på den och rida den.

Indiskt ordspråk

 

Var en del av den förändring du vill  se i världen.

Mahatma Gandhi

(1869-1948)


Ungefär så.  Små visdomsjuveler som ger styrka och leder rätt.

God natt!




 
 
habanero

habanero

9 maj 2011 22:18

Tack för visdomsorden!Ska skriva upp dem :)
Buuar med dig, och bra jobbat Jörgen.

http://www.habanero.bloggplatsen.se

budda

9 maj 2011 22:41

Tack snälla. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards