Budda

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Lycka kan vara...

Av budda - 1 mars 2010 16:14

...sällskap på bussen (tack Viol), ses på onsdag?  

... att kunna svälja utan att på grund av svår smärta anstränga sig  

... 50 minuters promenad

... att hjälpa, guida och glädja folk i arbetet

... nya byxor från HM´s vårkatalog

... snön regnade bort i natt

... Kit lever, verkar vara pigg nu på e.m



Dagens ´diss´

... att så många i världen förlorat sina familjer, hem och ägodelar, men även på nära   håll finns de som har det svårt

... kollega som skall opereas i bröstet i morgon

... ny knuta i mitt eget bröst

... kyla och blåst och snöflingor som yr

... att Kit till en början inte åt i morse och ´krampade´när hon gick, lilla bäbis, jag är inte  redo att lämna dig




 
 
Nannisen

Nannisen

1 mars 2010 18:05

Verkligen tråkigt att läsa att du har en knuta i bröstet =( När ska du få den kollad?

Min väninna ska göra biopsi på torsdag, hon har två i ett bröst :(
kram

http://nannis.blogg.se

 
Ingen bild

Katrinelund

2 mars 2010 18:48

Knutan - få den undersökt är lätt att säga, men vet inte om jag vill höra utfallet.....

Och gosiga Kit - hoppas hon hade sovit i olämplig ställning, bara. Eller...? Lilla kelgrisen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards