Budda

Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Hiss ~ Diss

Av budda - 20 mars 2010 00:04

H I S S:


* helg

* livet självt

* djur

* arbetet

* vänlighet



D I S S:


* lokala apoteket

* ´modellen´på kvällstidningsbilagan tidigare i dag *må illa*

*  en känd bloggerskas klagan, dyker upp ´överallt´

* löshår på allt och alla

* otacksamhet

 
 
Majsan

Majsan

20 mars 2010 12:37

Hej.

Jo.. det är okej. Tomt hemma men man vänjer sig. Konstigt kändes det igår innan jag gick till jobbet att inte gå ut en kvällsrunda med Tiger..och konstigt när jag kom hem att inte koppla honom och ta morgonturen..

Jag hoppas bara de fattar rätt beslut kring honom.
Kram

http://www.chattens.se

 
Margita

Margita

20 mars 2010 20:11

Alnarp - jovisst, vet jag det :-) där ligger väl lantbruksuniversitetet?
förresten - uppdrag granskning - var det avsnittet som handlade om vellinge? Jag såg programmet på datorn :-)

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards