Budda

Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

26 värmeljus....

Av budda - 27 mars 2010 22:33

Tack bror Håkan för suverän galamiddag! Underbart fräscht (quorn) och välsmakande.  Lyx att bli bjuden!

  

Hemma blev det våfflor.

  

Givetvis visade jag att jag bryr mig om vår jord så 26 värmeljus höll sällskap. Vackert.

  

Så klart var det earth hour även på wc.   

  

Blåa och gula ljus från Partylite.


Jag låg och vilade med Bart.    Underbar pippi.


Jag tror att viss stress på arbetet (inför övertag av för mig nya arbetsuppgifter inom familjerätt) påverkat. Märkte av det mot slutet av arbetsveckan. Mer lättirriterad och i dag svartnade det för ögonen. Oj, jag svimmar nog nu.   Tanken på det "gjorde mig inget"! Konstigt. Det enda jag kunde tänka på var att komma ner eftersom det snurrade. Aldrig känt så. Som tur var kom jag till sans och föll ej mot golvet.


Mor på sjukhus utan en egentlig diagnos eller god prognos, far med Alzheimer är ensam i huset. Håll ut! Tack Håkan som förstår.  


D I S S:


Djur som skadar sig på fotbollmål, tvättlinor, juljirlanger m.m och dör en plågsam död (läst och sett i Aftonbladet)   


Krämpor   (räcker!)


För många färger att välja bland (Chanel ögonskuggor)   


Kollega om inte tror  


En känd artist som egentligen inte ´har gjort något´ men som är med överallt

  


H I S S:


Kollega som tror


Nya arbetsuppgifterna


Musik - alltid


Att större delen av familjen, alla djuren verkar friska   


Djur


Långledighet i samband med påsk


Cecilia Ehrling






I´m flying without wings.

 



 
 
Micke

Micke

28 mars 2010 09:53

Jag släckte.. lade mig och somnade :)

http://kludd.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards