Budda

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av budda - 3 januari 2011 20:45

Om jag skall hålla mig till det positiva. Jag har gjort min sjukgymnastik. Tre gånger om dagen skall jag träna olika rörelser. Målet är att kunna ha min arm (på den opererade sidan) rakt upp. Jag har kämpat! Okej, det är inte 100% och vissa lyft och rörelser kan jag inte göra (än eller aldrig?) men titta!!   

  

Jag fortsätter träna...

 

Sen vill jag visa en liten kille, som när jag ser honom, får mig att le. Han har svept förbi i något tidigare inlägg. Han har fått oförtjänt litet med uppmärksamhet pga att han sällan är stilla så länge så man kan ta en bild. Han börjar bli gammal (och springer därmed inte längre så fort). Han är döpt efter MFF´s f.d målvakt Jonas Sandquist.    Här är Sankan.   

  

  

Trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards