Budda

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av budda - 12 januari 2011 13:34

I morgon börjar jag efter sjukskrivning och några dagars semester mitt nya nygamla arbete. I dag har jag köpt en bit vår dvs en härlig bukett tulpaner med blad som ´knirrar´.   

  

Lilla marsvinet Alva är på bättringsvägen tack och lov och fick så här gott i går kväll.

  

Jag är inte glad för fisk (som maträtt alltså) och har ingen tradition från barndomhemmet att äta det men några gånger per år kan jag äta Findus laxfile´ om jag får tillaga själv och först "rensa" den.   Detta gjorde jag i går. Lax, fiskkrydda, mycket dill, vispgrädde och in i ugnen. Kokt potatis och gröna ärtor till.

  

Jag har i dag bokat tid till på protesmottagningen och det verkar mycket positivt så det skall bli spännande att se vad mötet ger.  

Nu följer automatiskt mindre tid vid datorn.


Ha det så bra du kan ~ tag vara på nuet.


Ovido - Quiz & Flashcards