Budda

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av budda - 28 januari 2011 19:31

Den började inte så bra emellertid. Irriterad och arg. Tänkte sen på vilka val jag hade så det blev dusch och promenad till köpcentrat. Jag handlade på Twilfit för presentkortet jag fick av min bror, på Guldfynd för bonuschecken, på Body shop för bonuscheck där också.   

Handlat och lagat middag, hämtat vårkläder från Cellbes.

Middagen blev likadan som i går. Veg " kebab" . Mums.  

I morse gjorde minstingen det de lagat på hemkunskapen, nämligen smoothie. Den smakade finemang.

        

        

I blomsteraffären blev det två underbara plantor med i mitt tycke roliga krukor.

     

Sen ringde telefonen om en mindre rolig sak men den lämpar sig inte i bloggen. Som tur var fick historien ett bra slut.  

Tjejerna verkar trivas i sin nya bur. De är helt ljuvliga.Se!   Vackra Emma!

Nyfiken Emma.  

  

Kitty, sötast i stan.

  

  

        

Jag skall arbeta första helgen på många år. Efter måndag - fredags arbete har jag börjat arbeta ´obekvämt´ igen.


Ro och frid önskar jag! Trevlig helg. Budda.   

  

Ovido - Quiz & Flashcards