Budda

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av budda - 24 januari 2011 13:38

 

Härligt med en ledig måndag (också). Härligt att inte vara totalt begränsad av operationsärr-område och rörelseinskränking längre utan känna att jag orkar och vill plocka, fixa, pyssla, lyfta sådant jag inte kunnat/fått syssla med på månader.   

Snart är det ´Valentin´. Hittade denna fina Hoya-sort i blomsteraffären. Det blev även två billiga jättefina värmeljusstakar (som om jag behöver fler!) för enbart 10 kr/st.  

   

I dag skall Alva till veterinären och de tar henne till kremering.

Älskade mjukis-limpa, jag har gjort så gott jag kan för dig, det finns inte mer jag kan göra för dig nu merän att minnas dig och fortsätta älska dig. Veterinären skall få vår tacksamhet på ett kort tillsammans med choklad och denna blomstergrupp.

  

Oprah handlar i dag om djur. Tårarna rinner. Här visas den första stjärtfeneprotesen för delftiner, hundar som ingen vill ha, friska djur som skall avlivas om ingen adopterar dem, en golden som har en elefant som bästa kompis. Helt underbart att se. Djur är fantastiska brukar jag säga, naturliga och beundransvärda. Du har sett och hört om Faith? Googla annars på Faith dog och läs och se. Ta fram en näsduk också. Här talar vi kämparanda.  

Det värker i operationsområdet (dock ej i ärret) men det får gå. Hur hade Faith gjort?     

Det är enbart "Emma ´Mandi`Elmander" och "Kitty Kleerup" kvar hos oss.

De har varandra. Sötast i världen, eller hur?  

  



Tack för din tid. Hej då på ett par dagar!

Ovido - Quiz & Flashcards