Budda

Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

HISS.

Av budda - 21 mars 2010 18:02

* räkningarna inlagda i internetbanken

* alla nya vita skjortor,blusar och ett linne från Bona parte är i tvätten och fräschas upp före strykning och användning

* ryggmassage i dag   

* valfrihet

* Viveka Steens nya bok på väg hit som ljudbok (MP3) Längtat...

* Björn Ranelids senaste bok på väg hit som ljudbok (MP3)

* 60 minuters promenad i dag

* våren

* planerad resa till Gävle

* att kunna hissa trots att det finns att dissa   

* bortbjuden på lördag (tack Håkan)

* att fina Sara blir mer tam för varje dag  


med mera.

 

K R A M!  

 
 
Margita

Margita

21 mars 2010 19:53

du är duktig på att promenera! jag kan kontra med att jag i alla fall promenerade 45 minuter ;-)
aaaahh!! vill också ha ryggmassage! :-)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Micke

Micke

21 mars 2010 20:31

Så mycket går jag inte på en månad ;)

http://kludd.se

 
Annie

Annie

21 mars 2010 21:26

Det är bara för att du är DU som du hissar trots att det finns att dissa. Du är så hääärlig :-)

Ja, varje dag börjar här med tända ljus och en god bok. KANSKE att jag utesluter de tända ljusen under sommarmånaderna ;-)
Om man går och lägger sej en halvtimme tidigare varje dag, så har man ork att gå upp en halvtimme tidigare och låta dagen börja med lite mys på ett eller annat sätt :-)

http://www.peek-a-boos.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

nannis

22 mars 2010 00:02

glada saker i ditt inlägg, härligt att läsa :)

Behöver postivt nu. Är rädd att jag fått någon ledsjukdom, svullen i flera leder i handen nu och ont. Håll en tumme för mig att det är nåt mycket tillfälligt.

kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards