Budda

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av budda - 12 januari 2010 19:49

Denna underbara jycke. Mjuk. Söt. Snäll. Raraste.Ullig Gullig.

  

På hemväg från arbetet träffade jag på en ung mamma som var ute med barn i vagn tillsammans med två gula labradorer. De var syskon. Helt underbara!


Precis innan cykeln skulle ner i cykelkällaren kom en Västgötaspets och en liten liten hund med täcke över ryggen. Den lilla ställde sig vid mig och satte sina små framtassar på mitt ben. Jag smälte.  


I dag hämtade jag ut 5 pocketböcker från Bokus. Jag lyssnade ju för ett tag sedan med mycket stor behållning på Karin Alvtegens böcker. Jag köpte dem för de var så bra att jag vill ha dem i pappersform också.

Nu lyssnar jag på den fjärde av Camilla Läckbergs böcker ´Olycksfågeln´.


Föresten Pia!

Jag hade halsbandet jag fick av dig (för 1?2? år sedan) på mig i dag!  

  


Tankar från moi.



Ovido - Quiz & Flashcards