Budda

Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Let´s dance!

Av budda - 7 januari 2011 17:58

Då är det dags! Premiären av årets Let´s dance. Hoppas det blir lika bra som de andra säsongerna.   Till det har jag gjort något gott efter tips av Margita.

  

Riven mandelmassa, vispad grädde och (jag tog inte burkmandariner Margita) apelsin som jag klippt i bitar.

Alva.

  Homer.   Kitty.  

I går skrev jag ett djupare inlägg och det kommer att publiceras under kvällen.



 
 
Micke

Micke

7 januari 2011 18:26

Jag tror jag måste kika jag med :)
Frankieboy sade ju nått klassikt:

- jag har aldrig dansat nykter förut *s*

Även rester kan se gott ut du ;)
Men tanke på min matbild då..

http://kludd.se

budda

7 januari 2011 18:35

Haha. Skulle gärna ta en svängom med dig.

 
Margita

Margita

7 januari 2011 18:29

Jag tror det blev godare med apelsinbitar, hoppas jag i alla fall. :)
Har du nymfparakit? När jag tänker efter har du nog visat bild förut? Jag hade en sån (Oskar) när jag var i 20-årsåldern - älskar fåglar. En jag känner har en typ av dvärgpapegoja som är helt otroligt charmig och klipsk! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

budda

7 januari 2011 18:34

Hej! Jag har inte smakat än. Den står i kylen. :)

har 2 nymfparakiter. Två bröder. Lika som bär. :)

 
ejmis

ejmis

7 januari 2011 18:42

Jag är behandlingsassistent och jobbar inom den slutna psykiatrin.

http://ejmis.blogg.se

budda

7 januari 2011 19:08

Mhm! Tack för att du berättade. Kul att läsa. :)

 
Micke

Micke

7 januari 2011 18:48

Det var länge sedan det dansades nu ;)
Men jag har dansat foxtrot måååånga år och varit med i folkdanslag också så lite gammeldans ska man väl mäkta med också :)
..ja, sen bugg höll man visst på med också ett tag.

http://kludd.se

budda

7 januari 2011 19:10

*avundsjuk* Bugg? Mmm...har jag velat lära mig, i alla fall de senaste 20 åren.:)
Ser så härligt ut och jag älskar musik och det ger motion. :)

Tack för kommentarer Mikael.

 
Ingen bild

jasas

7 januari 2011 22:16

Så fina liv <3
Tack för läsningen ovan. Sov gott, det ska jag göra. Jobbar helgen.

 
Ingen bild

thile

7 januari 2011 23:25

Herlige bilder og smaskens - mums, mandelmassa...:-)Jeg spiser selleri i grønnsakssuppe.

Klem

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards