Budda

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Böcker.

Av budda - 10 januari 2011 22:18

Från att ha nästan strecklyssnat på Carin Gerhardssons böcker Pepparkakshuset, Mamma, pappa, barn och Vyssan lull samtidigt som jag läst Karins Alvtegens senaste bok skall jag nu se om Karin Wahlberg kan fånga mitt intresse.  

Har inte mycket att blogga om. Eller jo, det har jag egentligen. Tankar och funderingar. Efterspel, läkarbesök och nytt arbete.  


Hos ejmis fann jag denna som fick mig att njuta och minnas.  

Sov gott.

 
 
Anna

Anna

12 januari 2011 07:33

Här får du ett litet boktips av mig. Visserligen en ungdomsbok. Men ack vad den är spännande! Det är en serie i sex delar ( håller på att lyssna på sista delen nu ) Tomas Blome läser och gör det med bravu.

Böckerna är serien i Vargbröder av Michelle Paver.

Länge sedan jag fick tag i något så otroligt spännande!

// Kram

http://annalundberg.org

budda

12 januari 2011 08:20

Tack för tips Anna. Just nu lyssnar jag om Karin Alvtegens spännande böcker. Hon läser så bra. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards