Budda

Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

Tulpanens dag.

Av budda - 15 januari 2011 23:20

En dag skall jag börja med stavar när jag promenerar. I dag talade någon om för mig att försöka skruva av den svarta ´pluppen´som sitter längst ner på staven.

  

En ´ispigg´  (eller vad heter det?) som är bra om det är vinterväglag.   Se! (ursäkta bildkvalitén)

  

Det regnar rejält och det är skönt att slippa vistas ute.

God natt! Sov gott.  


 
 
sussi

sussi

16 januari 2011 01:16

Jag minns när mina föräldrar börja gå med stavar vad pinsamt jag tyckte de var. De måste vart mitten av 90 talet ?? I finland var den poppulärt och läkare skrev ut stavgång på remiss i slutet av 90 talet! Bra är de och idag är de många som går. Tack för tipset med svarta ploppen. Ska kolla om mamma kommit på de ;)

http://fritidsforskare.wordpress.com

budda

16 januari 2011 09:24

Haha, jag tyckte det var pinsamt när jag köpte dem så jag provade när det var mörkt. Hihi.
Jag hade heller ingen aning im pipen.

 
Ingen bild

thile

16 januari 2011 09:42

Staver har jeg brukt i 5 år. Vi går oppe i en flott tur-sti(vei)i skogen. Super effektivt!
Litt pinsamt de første gangene, men hei, mange som bruker det:)
John og jeg har tatt av den svarte ploppen! :-)
Fint du har det herinne.
Så ursnyggt med grått og lilla, gillar:-)
Ha en fin søndag.

Tanker og klemmer.

budda

16 januari 2011 15:41

Men TACK! :)

Då får du fin träning!

Ha en bra söndag du också.

 
Micke

Micke

16 januari 2011 16:14

Men är det tänkt man SKA skruva av den? Tänkte mest på att gängorna kanske blir förstörda och svårt få dit gummifoten/pluppen.

Ändrat om här! Tjusigt :)

http://kludd.se

budda

16 januari 2011 17:31

Tack! :)

Ja det är meningen. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards