Budda

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Award av Jasas och Sussi. Tack!

Av budda - 20 januari 2011 19:53

Okej, jag svarar på frågorna.


Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?


På Philips Exeter Academy hade det rått slipstvång sex dagar

 

Vad var det senaste du såg på tv? 


En snutt av Hem till gården tror jag. 

 

Borsett från datorn, vad hör du just nu?


Filmen från tv´n. Tonåringen som kommenterar.

 

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?


Köpte cola och grönsaker på Lidl.


Vad har du på dig?


Top och trosor.



Vilken var den senaste filmen du såg?


Just nu pågår Benknäckargänget.

 

Skulle du överväga att flytta utomlands?


Om jag varit yngre: ja. Nu blir det inte men gärna Köpenhamn eller USA om jag fick välja.


Denna award vill jag ge vidare till dessa bloggerskor:


Jennie, Margita, Lev i dag och Tobias.   

 
 
sigrid

sigrid

20 januari 2011 20:23

Sv; Tack så mycket, och desamma:)!
Nej vad hemskt, förstår verkligen hur det borde ha kännts:(

Okej:) Det ska jag göra och jag hoppas att du gör det också!

Jaa ett sött litet marsvin som heter Pepsi(L)

Ha en trevlig kväll/från en djurälskare

http://siggaahh.bloggplatsen.se

budda

20 januari 2011 20:26

Tack! Vad snabb du var.

Klappa Pepsi från mig.:)

 
Ingen bild

thile

20 januari 2011 20:30

Jeg har fulgt Hem til gården i mange år, men på grunn av jobb, er det mye jeg har missad.
Ha en fin helg!
Tanker.

budda

20 januari 2011 20:33

Jag minns serien från när jag var barn.:)

 
Levidag

Levidag

21 januari 2011 21:27

Oj, men tack så mycket!(niger o tackar o bockar) :)

Ha det så bra som du bara kan med din lilla sjuka Alva.
Kram!

http://www.Levidag.bloggplatsen.se

budda

21 januari 2011 23:10

Tack skall du ha.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards