Budda

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Jag blev utmanad av Sussi!

Av budda - 30 januari 2011 23:04

3 saker jag skäms över:


  * Kanske något som inte lämpar sig i detalj i bloggen.


3 saker jag är stolt över:

 

* Att jag klarat av så mycket i livet (med psykisk hälsa i behåll).  

* Mitt tankesätt (i de flesta situationer).  

* Min lilla familj. Bäst i världen.  


3 saker jag vill göra 2011:


* Meditera mera.


* Satsa på hälsan.


* Leva medan jag kan, innan nästa ev smäll.    


3 händelser 2010 som jag aldrig kommer att glömma.

 

* Mor, Sara och Hanna dog.  


* Två bröstoperationer med undersökningar, inläggningar, provtagningar och komplikationer.  


* Mitt arbete på kommunhuset.  


3 saker jag inte riktigt kan klara vardagen utan:

 

* Mobilen/MP3´n.


* Freeway cola light från Lidl.


* Reebok easytone.  


3 personer jag avundas:

 

* Ingen jag kan komma på.


3 personer jag utmanar att göra denna lista:

 

* Alla som läser och vill.

 
 
F

F

31 januari 2011 07:34

inte fega nu! Berätta nu...

http://dagligdags.blogg.se

budda

31 januari 2011 09:30

Hej Fredrik!
Njaaaäääääe! Jag fegar.

 
Isabelle med Guinness

Isabelle med Guinness

31 januari 2011 10:16

Antar utmaningen. Skriver i min blogg. Hoppas du hade en bra jobbhelg :)

http://www.Guinness.bloggplatsen.se

budda

31 januari 2011 13:06

Tack! Vad kul! Jag kikar in senare. ::)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards