Budda

Alla inlägg den 11 november 2009

Av budda - 11 november 2009 22:20

En dag i lugnets tecken. Tonåringen är hemma och sjuk så vi har spenderat tid i tv-soffan och roat oss med filmerna Kopps med underbare Torkel Pettersson, Vi hade i alla fall tur med vädret - igen. Sist men inte minst Offside där Torkel Pettersson är med igen. Härligt med svenska filmer, vi har många duktiga skådespelare. Hur många gånger jag sett dessa filmer tidigare vet jag inte men det är några gånger. Skrattande Blev mys med Sara i fåtöljen.

  


Inspirerad av Gröngöling (se länklistan *peka*) sorterade jag i skafferiet och jag skäms över hur mycket ris, pasta, bönor, linser, quinoa, flingor och annat jag köpt och låtit stå och bli gammalt. Skäms. Nu är det emellertid rent och fräscht igen och jag skall hålla efter bättre i fortsättningen. *lova*

Bart satt på axeln medan jag städade.

  

Fann denna vegetariska produkt men det ser inte gott ut, vet inte vad man skall göra med den. Någon? Cool

  

I dag går sjukskrivningen ut, i morgon har jag en semesterdag sedan är det allvar igen.

God natt. Sov gott. Zzzz.

Ovido - Quiz & Flashcards