Budda

Alla inlägg den 28 november 2009

Av budda - 28 november 2009 20:46

En dag i flitens tecken. Litet städ, litet plock, inför flytten/rumsbytet bytt garderober och då passat på att sortera ut kläder som minstingen växt ur och som kläder jag ur mitt sortiment tröttnat på . Känns bra att skänka vidare.

Har även gått in ett par skor som stått länge i graderoben. Passar till jeans, kjol och ´finbyxa´.  Har nästan lyssnat klart på bok nummer två av Karin Alvtegen. Vid ett tillfälle fick jag sätta mig ner för jag blev så tagen och tårarna kom. Avslutningsvis ha jag haft ´spa´ med rengöring, peeling, mask och kräm. Känns skönt. Provade en ny mask i dag, en chokladmask. Den luktade så gott att jag ville slicka i mig den. :) Skall köpa fler (19,50/st).


Här är skorna.



Och nu varnar jag  känsliga läsare.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

BU!!!

   

Chokladmasken.


Hoppas du har en fin helg.  

Av budda - 28 november 2009 11:52

Hiss:


N y  b o k   av  K a r i n   A l v t e g e n

H e m m a s p a

L e d i g


Diss:


F ö r k y l n i n g   m e d  p å v e r k a n  a v   b l o d s o c k r e t

P l u s   p å  v å g e n   m e d   p å  v e r k a n   a v    b l o d s o c k r e t

N a t t ä t a n d e   a v  L ä k e r o l    m e d  p å  v e r k a  n    a v  b l o d s o c k r e t

Ovido - Quiz & Flashcards