Budda

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Lördag kväll.

Av budda - 28 november 2009 20:46

En dag i flitens tecken. Litet städ, litet plock, inför flytten/rumsbytet bytt garderober och då passat på att sortera ut kläder som minstingen växt ur och som kläder jag ur mitt sortiment tröttnat på . Känns bra att skänka vidare.

Har även gått in ett par skor som stått länge i graderoben. Passar till jeans, kjol och ´finbyxa´.  Har nästan lyssnat klart på bok nummer två av Karin Alvtegen. Vid ett tillfälle fick jag sätta mig ner för jag blev så tagen och tårarna kom. Avslutningsvis ha jag haft ´spa´ med rengöring, peeling, mask och kräm. Känns skönt. Provade en ny mask i dag, en chokladmask. Den luktade så gott att jag ville slicka i mig den. :) Skall köpa fler (19,50/st).


Här är skorna.



Och nu varnar jag  känsliga läsare.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

BU!!!

   

Chokladmasken.


Hoppas du har en fin helg.  

 
 
Nannis

Nannis

29 november 2009 11:13

Du är så SÖT! Då menar jag inte att chokladen är söt, utan du! :D

kram

http://nannis.blogg.se

 
Annie

Annie

29 november 2009 12:29

Sötaste Tjejen i de Tuffaste Skorna.
Glad 1:a advent, vännen.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Gröngöling

Gröngöling

29 november 2009 13:53

Masken matchar ju dina ögon!

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
Truddelutt

Truddelutt

29 november 2009 17:27

Nä du, så lättskrämd är jag inte. :)

Bara bra här. Lite trött kanske men när det gäller det får jag ju skylla mig själv.
Trevlig kväll!!
Kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Katrinelund

30 november 2009 18:14

Snygga boots! Mycket bra skodon, passar till mycket och värmer i blåsten. Hoppas dina fötter klarar att gå i dem länge, om du inte ska ha dem enbart för kortare "förflyttning". Vet ju hur mina egna fötter har blivit bortskämda i många år med underbara walking- eller joggingskor som är som gjutna efter mina fötter.

Är det kakao i masken? Eller den är färgad och smaksatt för att likna choklad? :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards