Budda

Alla inlägg den 10 november 2009

Av budda - 10 november 2009 21:21

Men egentligen ÄR det stort för mig. Jag har fått nytt arbete. Jag har längtat efter det stundtals. Allt oftare på sistone. Kanske beror det på mig själv. Det ar varit mycket hela 2009 och inte minst två operationer på två månader. Mer än så, vad gäller arbete, kan jag inte gå in på. Varken nuvarande eller kommande. När jag såg annonsen stannade klockorna, löven på träden slutade röra sig, jag blev torr i munnen.Tungan ute Hur skulle jag kunna formulera mig så att de förstod att jag var sleven som skall vara i grytan? Skrattande. Efter att ha blivit kallad till intervju på ett bemanningsföretag och sedan till arbetsgivaren träffade jag i dag personaldirektören. Jag har redan ett bra arbete som jag är glad för och stolt över men jag är glad jag skall få prova detta, något annat.

Det passar mitt ´nya´liv. Ha en ´vanligt´arbete. Lära nya saker. Mycket mer än man kan tro. Vara med och utveckla en ny organisation. *tacksam*

Av budda - 10 november 2009 15:03

Har med posten fått 5 armband jag beställt av Annie (se länklistan *peka*). De är LJUVLIGA! Särkilt det bruna.

*kär*

     

  

Jag fick ett brev skrivet på det finaste brevpapper jag sett. Det var marsvin på. :)

Jag fick även en sten på vilken det på ena sidan står ´Du är...` och på baksidan: sten-tuff. Vitsigt va?Tungan ute

Tack så mycket - för krämen också. Jättefint.


Före lunch vad blodsockret lägre än på väldigt länge.Skrattande  

Skall i kväll i väg ett ärende då en bloggis ringt och bett om hjälp. Sedan skall jag blogga om något som hänt i dag. Ha en fin dag tills vi hörs.

*skickar ut kärlek*

Ovido - Quiz & Flashcards