Budda

Alla inlägg den 23 november 2009

Av budda - 23 november 2009 23:50

Tag 2 betala för 1.

  

Ser att grannarna i huset runt om satt upp sina olika adventsstakar, de också.

Skulle prova och se om de nya fungerade. :)


Nu blir det en stunds ro, skall läsa ett brev som kom i dag, från Cliff i Californien.


Sov i ro.

  

Av budda - 23 november 2009 22:26

Det är bokat ett biobesök på måndag. Del tre i mileniumtriologin. Luftslottet som sprängdes.

Jag har sett de två första strax efter de haft premiär och i oktober lyssnat på dem som ljudböcker. De var ännu bättre och mer detaljerade (så klart) i bokform.

Jag tyckte det var bra att ha sett filmerna innan så jag kunde se bland annat ´Sala´ och ´Niedermann´ framför mig. :) Del tre skall jag lyssna på sedan jag sett filmen.


F.ö har jag tre böcker av Karin Alvtegen att lyssna på.


Biogodis? Är införskaffat. I dag. :) Macadamianötter med choklad på och wasabinötter. Härig kombination va? ;-P

God natt. Zzzz.

Av budda - 23 november 2009 20:16

Fin lunch. Vegansk! *förtjust*

  



  


Någon som minns grannens barn som för oväsen i trapphuset? För att göra en lång historia kort makerade jag i går. Känns bra, hoppas det hjälper.


Är besviken på och matt över hur skolan sköter en viss fråga men jag har ´kylt ner mig´ och tänker att jag skall sova på saken, jag kan ändå inte göra något nu. Det funkar.


Har shoppat i kväll. En julklapp till samlingen, och två adventsstjärnor till priset av en, två plädar (har nog 20 st nu!).

I morgon kommer Pia hit. Vi träffades när vi jobbade i samma hus och hon hade sin fina hund med sig till arbetet. Jag älskar ju djur och Pia visade sig vara en snäll människa. :-) Jag har köpt fika till i morgon. Bröd, smör, ost, skinka, korv, tomat, paprika, grönsak, juice och i morgon köper jag frallor och keso. Varmt välkommen Pia!! Anna som vi fick lilla Sara (Tala) av kommer förbi och hämtar en sjal som är kvarglömd.

Väntar på IKEAleverans (bordet) och paket från eleven.se. :)

På fredag går en kollega på kontoret i pension. Hon har alltid varit så rar att jag var inne på Cervera och köpte en liten Ittalaljusstake hon skall få som en lyckönskning. Den sanna glädjen är att ge.


Delta gärna i omröstningen! *peka åt höger*


Önskar en fin kväll!

K R A M.

Ovido - Quiz & Flashcards