Budda

Direktlänk till inlägg 23 november 2009

På måndag!

Av budda - 23 november 2009 22:26

Det är bokat ett biobesök på måndag. Del tre i mileniumtriologin. Luftslottet som sprängdes.

Jag har sett de två första strax efter de haft premiär och i oktober lyssnat på dem som ljudböcker. De var ännu bättre och mer detaljerade (så klart) i bokform.

Jag tyckte det var bra att ha sett filmerna innan så jag kunde se bland annat ´Sala´ och ´Niedermann´ framför mig. :) Del tre skall jag lyssna på sedan jag sett filmen.


F.ö har jag tre böcker av Karin Alvtegen att lyssna på.


Biogodis? Är införskaffat. I dag. :) Macadamianötter med choklad på och wasabinötter. Härig kombination va? ;-P

God natt. Zzzz.

 
 
Ingen bild

Katrinelund

24 november 2009 22:04

Hoppas att sista Millenium-filmen håller samma klass som föregångarna! Vad bra att de tre filmerna har släppts inom loppet av ganska kort tid för alla som har läst boken och snabbt vill se hur de har förts över till filmmediet, men det filmbolaget ville väl även smida medan järnet är varmt = ökad biljettförsäljning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards