Budda

Alla inlägg den 16 november 2009

Av budda - 16 november 2009 21:07

Tiger balsam soft på axlarna

Lediga tisdagar

Nya mikrosoftplädar

Djur

Dvd på väg

Nätvänner

Värmeljus

Vardagslyckor

Hårtoning

Praliner från Åre

Av budda - 16 november 2009 20:31

Kanske i slutet av nästa vecka? Välkommen hem lilla bord. Här väntar en ny matta åt dig.Skrattande

Det finns mycket positivt i mitt liv nu. Allt ljus på det!Glad


5 saker:

nytt arbete

smärtfri mage

paket från eleven.se på väg

planer

hälsa



Av budda - 16 november 2009 18:02

Det låg ett paket på köksbordet när jag kom hem. *förtjust*

  

Ljuvliga praliner som Nannis skickat ända från Jämtland.

De smakar...ljuuuvligt! Skrattande Smälter i munnen. Jag unnar mig i kväll (ja, jag har bjudit också Tungan ute).

Tack snälla för god överraskning och fina ord.


Det har varit en bra dag i dag på arbetet. Hoppas du också haft en bra dag.


I kväll börjar en ny serie på tv. Tror det kan vara något som intresserar mig.

´Mamma till en mördare´, tv 4 klockan 21:00.





Ovido - Quiz & Flashcards